Marieke Vliegen en Anouk Prop

Foto’s:
252

Over ons

Ze mailen nogal wat over en weer, Anouk en Marieke, over wat ze zoal beleven op hun ontdekkingstochtjes in binnen- maar vooral ook buitenland. Als het even kan vanuit Azië, want daar voelen ze zich als een vis in het water. Ze wisselen elkaar goed af en laten de ander vaak verlangend naar warmte van zon en lieve, lachende mensen achter.

Behalve dezelfde sportschoenen, woonplaats en eetgewoontes, staan, zitten of liggen ze graag op een yogamat. Ze kijken verder dan hun neus lang is en met hun nieuwsgierige blik aanschouwen ze de wereld. Maar toch, door dezelfde ogen kan de wereld er soms ook anders uitzien. Same same but different...

Over onze reis

Tijdens de avonturen in Cambodja en Thailand van Marieke en drukke leventje van duizendpoot Anouk in Maastricht, kunnen jullie de komende maanden hier hun wekelijkse briefwisseling volgen. Ze nemen jullie mee op hun reis en laten jullie genieten van het moois van alledag uit twee werelden op dezelfde planeet die same same but different zijn.